Blog en Statistiek

woensdag 31 oktober 2012

Na ruim meer dan twee jaar in de politieke strijd lijkt het wel eens leuk om te kijken naar de resultaten van mijn webaanwezigheid :


Samengevat :

- 51.787 pagina's bezocht, of gemiddeld per maand : 1.726,
- 30.125 bezoeken, of gemiddeld per maand : 1.004,
- 25.692 bezoekers, of gemiddeld per maand : 856,
- 4.433 terugkerende bezoekers, of gemiddeld per maand : 148.

En waar sta ik op Twitter (mijn account twitter.com/uyttersprotk) :



Wel ik heb blijkbaar 750 volgers, dus een vaste kern van mensen uit alle lagen van de bevolking die blijk geven van interesse voor wat er inzake de politiek en de N-VA in en rond Lebbeke en de Denderstreek gebeurt.

Om optimaal te zijn zou het aantal volgers groter moeten zijn, dan het aantal volgend. Wordt aan gewerkt !

En op YouTube ? Mijn kanaal is www.youtube.com/KarelUyttersprot


Ook op YouTube haal ik een goede respons met toch zo een 5770 views :












Comments

0 Responses to "Blog en Statistiek"

Een reactie posten

Karel Uyttersprot (soms) On Twitter

Goeie Vlaamse Twitteraars

De verandering begint in Denderbelle - Lebbeke - Wieze

 

DENKEN–DURVEN–DOEN




Dagelijks worden wij geconfronteerd met de problemen en zorgen van ondernemers, medewerkers, werkzoekenden, ... Dit zette mij aan het denken.

In plaats van langs de zijlijn te blijven staan, heb ik een boeiende job opzij gezet om via de politiek mee te timmeren aan een beleid van durven.

Als oplossing om uit de puinhoop te geraken, ben ik van oordeel dat een grondige staatshervorming dringend nodig is om zo de problemen, zoals een drastische hervorming van justitie, werkgelegenheid en jobs, echt betaalbare pensioenen, veiligheid en ondernemerschap, ... aan te pakken.
Dit wil ik doen.

Berichtenarchief