De inleefreis in beeld : met een truck de baan op

zondag 9 oktober 2011


Met Laurens Costanzo (Transport Macharis Dendermonde) :
vertrekkensklaar.


De baan op naar, recht naar het doel !





Het magazijn van Honda Ghent !


Koppelen en ontkoppelen, en ontkoppelen en koppelen.


Buizen laden met een laadbrug op de vrachtwagen.


Controle van de belading.



Na een dag hard werken word ik zo moe !


De eerste dag zit erop ... een nachtje pitten.



Transport is niet alleen goederen over de weg vervoeren,
maar een belangrijk werk is ook het laden en lossen van de goederen.


Goederen stipt afgeleverd : iedereen tevreden.

Met dank aan Transport Macharis voor deze unieke ervaring.

Comments

0 Responses to "De inleefreis in beeld : met een truck de baan op"

Een reactie posten

Karel Uyttersprot (soms) On Twitter

Goeie Vlaamse Twitteraars

De verandering begint in Denderbelle - Lebbeke - Wieze

 

DENKEN–DURVEN–DOEN




Dagelijks worden wij geconfronteerd met de problemen en zorgen van ondernemers, medewerkers, werkzoekenden, ... Dit zette mij aan het denken.

In plaats van langs de zijlijn te blijven staan, heb ik een boeiende job opzij gezet om via de politiek mee te timmeren aan een beleid van durven.

Als oplossing om uit de puinhoop te geraken, ben ik van oordeel dat een grondige staatshervorming dringend nodig is om zo de problemen, zoals een drastische hervorming van justitie, werkgelegenheid en jobs, echt betaalbare pensioenen, veiligheid en ondernemerschap, ... aan te pakken.
Dit wil ik doen.

Berichtenarchief