Toestand midden juli : Obstakels op voetpaden (fotos Klein Antwerpenstraat 70)

woensdag 24 juli 2013

Nieuwe elektriciteitsmast voetpad Klein Antwerpenstraat (2.6.2013)
Toestand midden juli, na onze tussenkomst bij Eandis

Beste Persmedewerker,

Wij verwijzen naar vroegere mededelingen en naar onze vraag op de Gemeenteraad, om de voetpaden vrij te maken van obstakels, die een hinder vormen voor de voetgangers, rolstoelpatiënten en kinderwagens. Hierin kwam weinig schot. In de Klein Antwerpenstraat werd zelfs een voetpad totaal onbruikbaar door een verdeelkast van Eandis (bijgevoegde foto).


Ik nam rechtstreeks contact met Eandis, die bereid waren hogervermeld obstakel onmiddellijk te verwijderen (foto 2).





Bovendien had ik een ontmoeting met twee verantwoordelijken van de nutsmaatschappij en zijn wij een aantal hindernissen gaan bekijken: elektriciteitspalen midden van een voetpad, verdeelkasten die hinder
veroorzaken,....

Eandis beloofde via een termijnplanning deze problemen te zullen oplossen en bevestigden tevens dat er overleg gepleegd wordt met de technische diensten van de gemeente.

Comments

0 Responses to "Toestand midden juli : Obstakels op voetpaden (fotos Klein Antwerpenstraat 70)"

Een reactie posten

Karel Uyttersprot (soms) On Twitter

Goeie Vlaamse Twitteraars

De verandering begint in Denderbelle - Lebbeke - Wieze

 

DENKEN–DURVEN–DOEN




Dagelijks worden wij geconfronteerd met de problemen en zorgen van ondernemers, medewerkers, werkzoekenden, ... Dit zette mij aan het denken.

In plaats van langs de zijlijn te blijven staan, heb ik een boeiende job opzij gezet om via de politiek mee te timmeren aan een beleid van durven.

Als oplossing om uit de puinhoop te geraken, ben ik van oordeel dat een grondige staatshervorming dringend nodig is om zo de problemen, zoals een drastische hervorming van justitie, werkgelegenheid en jobs, echt betaalbare pensioenen, veiligheid en ondernemerschap, ... aan te pakken.
Dit wil ik doen.

Berichtenarchief