Rondleiding in brouwerij Duvel met gastspreker Karel Uyttersprot

zaterdag 10 maart 2012

Georganiseerd door N-VA Bornem

Duvel Depot, Breendonkdorp 66

Op 7 april 2012 van 11 tot 13 uur wordt door N-VA Bornem een rondleiding georganiseerd in de brouwerij Duvel te Puurs, en geef ik aansluitend een toespraak over ondernemen. Meer info kan je hier vinden.

We spreken 15 minuten voor aanvang van de rondleiding af ter hoogte van de Duvel depot, Breendonkdorp 66, 2870 Puurs (zie plan). Parkeren kan in de omliggende straten en op de parking van sportcentrum de Vrijhals in de Cyriel Verschaevenstraat 15. (Wandeltijd +/- 5 minuten).

Comments

0 Responses to "Rondleiding in brouwerij Duvel met gastspreker Karel Uyttersprot"

Een reactie posten

Karel Uyttersprot (soms) On Twitter

Goeie Vlaamse Twitteraars

De verandering begint in Denderbelle - Lebbeke - Wieze

 

DENKEN–DURVEN–DOEN




Dagelijks worden wij geconfronteerd met de problemen en zorgen van ondernemers, medewerkers, werkzoekenden, ... Dit zette mij aan het denken.

In plaats van langs de zijlijn te blijven staan, heb ik een boeiende job opzij gezet om via de politiek mee te timmeren aan een beleid van durven.

Als oplossing om uit de puinhoop te geraken, ben ik van oordeel dat een grondige staatshervorming dringend nodig is om zo de problemen, zoals een drastische hervorming van justitie, werkgelegenheid en jobs, echt betaalbare pensioenen, veiligheid en ondernemerschap, ... aan te pakken.
Dit wil ik doen.

Berichtenarchief