Karel Uyttersprot steunt Music for Life

dinsdag 21 december 2010



Ik steun Music for Life. Wie wil met mij op frituurbezoek ? Mijn uitverkoren en geliefkoosde frituur is 't Kastarken in Lebbeke.

Als N-VA parlementslid veil ik mijzelf op eBay. De hoogste bieder mag mee naar frituur 't Kastarken! Dat is onze favoriete frituur (Uitbaters zijn Fernand en Bea Tas) uit de streek (Lange Minnestraat 69 te Lebbeke - tel 0474-20.20.40). Met een heel prettige infrastructuur, spel- en ontspanningsmogelijkheden voor de kleintjes.

Je kan op mij bieden tot en met donderdag 23 december.

Mijn voorkeur gaat uit naar de specialiteit :

curryworst special en stoofvleessaus

Je kan (in principe) een bod doen op Ebay om zo op een afgesproken datum met mij frietjes te eten - maar door technische redenen is dat eventjes niet mogelijk.


Het definitief bod is geplaatst door Rudi De Kerpel : Eurotuin :
Fraterstraat 111 te 9820 - Merelbeke
Gaversesteenweg 222 te 9800 - Deinze






Comments

1 Response to "Karel Uyttersprot steunt Music for Life"

Anoniem zei 22 december 2010 om 16:45

Ik bied 100 € voor Music for Life! Rudi De Kerpel!

Een reactie posten

Karel Uyttersprot (soms) On Twitter

Goeie Vlaamse Twitteraars

De verandering begint in Denderbelle - Lebbeke - Wieze

 

DENKEN–DURVEN–DOEN




Dagelijks worden wij geconfronteerd met de problemen en zorgen van ondernemers, medewerkers, werkzoekenden, ... Dit zette mij aan het denken.

In plaats van langs de zijlijn te blijven staan, heb ik een boeiende job opzij gezet om via de politiek mee te timmeren aan een beleid van durven.

Als oplossing om uit de puinhoop te geraken, ben ik van oordeel dat een grondige staatshervorming dringend nodig is om zo de problemen, zoals een drastische hervorming van justitie, werkgelegenheid en jobs, echt betaalbare pensioenen, veiligheid en ondernemerschap, ... aan te pakken.
Dit wil ik doen.

Berichtenarchief