KVLV Lebbeke op bezoek in het Federaal Parlement

vrijdag 7 maart 2014


KVLV Lebbeke bracht een bezoek aan het Federaal Parlement. Na een film en rondleiding met een deskundige gids stond Karel het te woord over zijn werk en initiatieven als Parlementslid, nadien trokken ze samen naar 'De Daktuin' van het Vlaams Parlement.

Karel: het was niet alleen de grootste groep die ik ontving ( het maximaal aantal deelnemers werd vlug overschreden), het was ook een groep die veel interesse betoonde en graag mee zijn betrokkenheid en belangstelling toonde

Comments

0 Responses to "KVLV Lebbeke op bezoek in het Federaal Parlement"

Een reactie posten

Karel Uyttersprot (soms) On Twitter

Goeie Vlaamse Twitteraars

De verandering begint in Denderbelle - Lebbeke - Wieze

 

DENKEN–DURVEN–DOEN




Dagelijks worden wij geconfronteerd met de problemen en zorgen van ondernemers, medewerkers, werkzoekenden, ... Dit zette mij aan het denken.

In plaats van langs de zijlijn te blijven staan, heb ik een boeiende job opzij gezet om via de politiek mee te timmeren aan een beleid van durven.

Als oplossing om uit de puinhoop te geraken, ben ik van oordeel dat een grondige staatshervorming dringend nodig is om zo de problemen, zoals een drastische hervorming van justitie, werkgelegenheid en jobs, echt betaalbare pensioenen, veiligheid en ondernemerschap, ... aan te pakken.
Dit wil ik doen.

Berichtenarchief