10de Spaghettizwier : een succes !

maandag 19 september 2011





Opnieuw mochten wij honderden eetlustigen verwelkomen op de Spaghettizwier
N-VA Lebbeke.

Maar ook kwamen enkele trouwe vrienden langs om ons initiatief te steunen, zoals Miranda Van Eetvelde (en echtgenoot gemeenteraadslid Herman Van Driessche), Sarah Smeyers, Lieven Dehandschutter, Karim Van Overmeire, Matthias Diependaele, en ... ik moet natuurlijk ook onze trouwe medewerkers bedanken zonder wie het allemaal niet mogelijk zou zijn.

Comments

0 Responses to "10de Spaghettizwier : een succes !"

Een reactie posten

Karel Uyttersprot (soms) On Twitter

Goeie Vlaamse Twitteraars

De verandering begint in Denderbelle - Lebbeke - Wieze

 

DENKEN–DURVEN–DOEN




Dagelijks worden wij geconfronteerd met de problemen en zorgen van ondernemers, medewerkers, werkzoekenden, ... Dit zette mij aan het denken.

In plaats van langs de zijlijn te blijven staan, heb ik een boeiende job opzij gezet om via de politiek mee te timmeren aan een beleid van durven.

Als oplossing om uit de puinhoop te geraken, ben ik van oordeel dat een grondige staatshervorming dringend nodig is om zo de problemen, zoals een drastische hervorming van justitie, werkgelegenheid en jobs, echt betaalbare pensioenen, veiligheid en ondernemerschap, ... aan te pakken.
Dit wil ik doen.

Berichtenarchief