Volksvertegenwoordigers zonder werk ?

woensdag 15 juni 2011


Uittreksel uit TV Oost video (ivm parlementair werk zonder regering).


Het voordeel van parlement zonder regering ? : Door het feit dat er nu geen regering is, die anders gevat zou zijn door een aantal verplichtingen van partijen ten opzichte van elkaar, kan het parlement nu voluit zijn werk doen. Ik kan u daar een voorbeeld bij geven : op dit ogenblik kunnen we wetsvoorstellen indienen, we zoeken een meerderheid ... we zijn niet gebonden door een regering op dit ogenblik ... en we zoeken een meerderheid in functie van het wetsvoorstel.


De volledige video op TV Oost :"Een jaar zonder werk ?".

Comments

0 Responses to "Volksvertegenwoordigers zonder werk ?"

Een reactie posten

Karel Uyttersprot (soms) On Twitter

Goeie Vlaamse Twitteraars

De verandering begint in Denderbelle - Lebbeke - Wieze

 

DENKEN–DURVEN–DOEN




Dagelijks worden wij geconfronteerd met de problemen en zorgen van ondernemers, medewerkers, werkzoekenden, ... Dit zette mij aan het denken.

In plaats van langs de zijlijn te blijven staan, heb ik een boeiende job opzij gezet om via de politiek mee te timmeren aan een beleid van durven.

Als oplossing om uit de puinhoop te geraken, ben ik van oordeel dat een grondige staatshervorming dringend nodig is om zo de problemen, zoals een drastische hervorming van justitie, werkgelegenheid en jobs, echt betaalbare pensioenen, veiligheid en ondernemerschap, ... aan te pakken.
Dit wil ik doen.

Berichtenarchief