06 juli 2010 : de eedaflegging

woensdag 7 juli 2010

Op dinsdag 06 juli 2010 heb ik de eed afgelegd.

Een bijzondere gebeurtenis. Ook al is politiek niet echt nieuw, toch is dit een ultiem moment.

25 jaar geleden stapte ik uit de aktieve politiek om in het bedrijfsleven te stappen. Nu 25 jaar later doe ik de omgekeerde beweging.

Politiek was echter gedurende die jaren nooit ver weg. Na de Volksunieperiode werkte ik graag mee aan de uitbouw van de N-VA Lebbeke en arrondissementeel, zij het zonder uitvoerend mandaat.

Direkt verkozen worden tot de Kamer van Volksvertegenwoordigers is voor alle politici de ultieme betrachting.

Verkozen zijn is echter één ding, nu begint het echte werk.

Karel

Comments

0 Responses to "06 juli 2010 : de eedaflegging"

Een reactie posten

Karel Uyttersprot (soms) On Twitter

Goeie Vlaamse Twitteraars

De verandering begint in Denderbelle - Lebbeke - Wieze

 

DENKEN–DURVEN–DOEN




Dagelijks worden wij geconfronteerd met de problemen en zorgen van ondernemers, medewerkers, werkzoekenden, ... Dit zette mij aan het denken.

In plaats van langs de zijlijn te blijven staan, heb ik een boeiende job opzij gezet om via de politiek mee te timmeren aan een beleid van durven.

Als oplossing om uit de puinhoop te geraken, ben ik van oordeel dat een grondige staatshervorming dringend nodig is om zo de problemen, zoals een drastische hervorming van justitie, werkgelegenheid en jobs, echt betaalbare pensioenen, veiligheid en ondernemerschap, ... aan te pakken.
Dit wil ik doen.

Berichtenarchief