Voka memorandum 2010 - er moet nog veel gebeuren

zaterdag 5 juni 2010



Op zaterdag 5 juni 2010 lanceerde Voka haar verkiezingscampagne in de weekendkranten. "Er moet nog veel gebeuren", zeggen de Vlaamse ondernemers. De Campagne is een heruitgave van hun verkiezingscampagne van 2007 met enkele aanpassingen, om dezelfde problematiek aan te kaarten. Deze problematiek is tot op de dag van vandaag NIET opgelost.




Het
Memorandum 2010 omvat deze hoofdstukken :
Eerlijke Fiscaliteit
Nieuwe loopbaanmodel
Billijk PensioenStaatshervorming



Om deze campagne te ondersteunen kan je ons volgen op Facebook.

Het memorandum 2010 kan je hier downloaden.

Ruim 25 jaar heb ik als directeur /gedelegeerd bestuurder van Voka Kamer van Koophandel Oost-Vlaanderen aktief bedrijven begeleid en meegewerkt aan de socio-economische ontwikkeling van onze regio en onze provincie.

Ik heb bewust een stap opzij gezet uit deze boeiende job, omwille van de politieke
neutraliteit van Voka, om kandidaat te zijn bij de verkiezingen voor N-VA. Jarenlang heb ik langs de zijlijn gestaan.

Nu wil ik aktief meewerken aan een ander,maar zeker bedrijfsvriendelijk,beleid. Het is dan ook duidelijk dat ik het Voka memorandum volledig onderschrijf.

Karel Uyttersprot

3°plaats N-VA Oost-Vlaanderen

Comments

0 Responses to "Voka memorandum 2010 - er moet nog veel gebeuren"

Een reactie posten

Karel Uyttersprot (soms) On Twitter

Goeie Vlaamse Twitteraars

De verandering begint in Denderbelle - Lebbeke - Wieze

 

DENKEN–DURVEN–DOEN




Dagelijks worden wij geconfronteerd met de problemen en zorgen van ondernemers, medewerkers, werkzoekenden, ... Dit zette mij aan het denken.

In plaats van langs de zijlijn te blijven staan, heb ik een boeiende job opzij gezet om via de politiek mee te timmeren aan een beleid van durven.

Als oplossing om uit de puinhoop te geraken, ben ik van oordeel dat een grondige staatshervorming dringend nodig is om zo de problemen, zoals een drastische hervorming van justitie, werkgelegenheid en jobs, echt betaalbare pensioenen, veiligheid en ondernemerschap, ... aan te pakken.
Dit wil ik doen.

Berichtenarchief