Onze Penclub actief

vrijdag 14 mei 2010

Dat er heel wat komt kijken bij een verkiezing dat lijkt mij duidelijk, en dat er heel wat organisatie komt bij kijken moet ik wel niet uitleggen. Bijvoorbeeld, de honderden brieven die verzonden worden aan medestaanders en kiezers. Die moeten geschreven worden. En daarvoor bestaat onze Penclub.

Onze vrijwilligers die mee helpen om de campagne tot een succes uit te bouwen.

Dat het een uitgesproken huiselijke taak is, verklaart dan ook waarom ik de leiding traditioneel afsta aan degene die thuis de touwtjes in handen heeft:




En om de prestaties te optimaliseren, wel dan moet je gebruik maken van de natuurlijke kwaliteiten die je in huis hebt.

Simpel uitgelegd, er zijn twee ploegen :

a) de mannenploeg:



b) de vrouwenploeg:



Met zo een hecht team kan het dus niet verkeerd lopen. Ik heb er het volste vertrouwen in.

Op naar de verkiezing.

Comments

0 Responses to "Onze Penclub actief"

Een reactie posten

Karel Uyttersprot (soms) On Twitter

Goeie Vlaamse Twitteraars

De verandering begint in Denderbelle - Lebbeke - Wieze

 

DENKEN–DURVEN–DOEN




Dagelijks worden wij geconfronteerd met de problemen en zorgen van ondernemers, medewerkers, werkzoekenden, ... Dit zette mij aan het denken.

In plaats van langs de zijlijn te blijven staan, heb ik een boeiende job opzij gezet om via de politiek mee te timmeren aan een beleid van durven.

Als oplossing om uit de puinhoop te geraken, ben ik van oordeel dat een grondige staatshervorming dringend nodig is om zo de problemen, zoals een drastische hervorming van justitie, werkgelegenheid en jobs, echt betaalbare pensioenen, veiligheid en ondernemerschap, ... aan te pakken.
Dit wil ik doen.

Berichtenarchief