Crisissen zijn uitdagingen - Karel Uyttersprot

woensdag 5 mei 2010

Lebbeke, mei 2010

‘Crisissen zijn uitdagingen’ ook in de politiek.

Beste Ondernemer,

Betreft: verantwoordelijkheid nemen.

Wij bevinden ons, zowel sociaal-economisch als op politiek vlak op een belangrijk keerpunt.

Alles staat stil, niets werkt nog. De impasse is groot en de uitdagingen als gevolg van de economische crisis nog groter. De verkiezingen als gevolg van de regeringscrisis moeten ons uit deze impasse halen. Dagelijks worden wij gekonfronteerd met de grote en kleine zorgen van onze bedrijven.

Meer dan 25 jaar heb ik op de eerste rij gestaan om met veel overtuiging de balangen van de ondernemingen te verdedigen.

Vandaag heb ik de beslissing genomen om deze en andere belangen te verdedigen vanuit het beleid. Bij de verkiezingen van juni 2010 ben ik dan ook kandidaat voor de Kamer van Volksvertegenwoordigers.

Vanuit de politiek wil ik mee trachten beweging te brengen in een heroriëntering van ons land via een grondige staatshervorming. Deze moet ons en onze bedrijven meer slagkracht en een nieuwe dynamiek geven om de komende decennia met enthousiasme tegemoet te gaan.

Ik dank u allen voor de goede samenwerking en het jarenlange vertrouwen dat ik mocht genieten als gedelegeerd bestuurder van Voka Kamer van Koophandel Oost-Vlaanderen.

Maar ook in de toekomst hoop ik op u te kunnen rekenen;

Het omgekeerde is ook zeker waar.

Met oprechte groeten,

Karel Uyttersprot

3°plaats Kamer

Comments

0 Responses to "Crisissen zijn uitdagingen - Karel Uyttersprot"

Een reactie posten

Karel Uyttersprot (soms) On Twitter

Goeie Vlaamse Twitteraars

De verandering begint in Denderbelle - Lebbeke - Wieze

 

DENKEN–DURVEN–DOEN




Dagelijks worden wij geconfronteerd met de problemen en zorgen van ondernemers, medewerkers, werkzoekenden, ... Dit zette mij aan het denken.

In plaats van langs de zijlijn te blijven staan, heb ik een boeiende job opzij gezet om via de politiek mee te timmeren aan een beleid van durven.

Als oplossing om uit de puinhoop te geraken, ben ik van oordeel dat een grondige staatshervorming dringend nodig is om zo de problemen, zoals een drastische hervorming van justitie, werkgelegenheid en jobs, echt betaalbare pensioenen, veiligheid en ondernemerschap, ... aan te pakken.
Dit wil ik doen.

Berichtenarchief